Teachers’ Inquiry in Mathematics Education je Erasmus+ projekt kojim se nastavlja uspješnja suradnja partnera na projektu MERIA. Fokus projekta je na osnaživanju nastavnika i formiranju malih zajednica nastavnika koje kolaborativno istražuju i unapređuju svoju nastavničku praksu. Projekt se sastoji od dva isprepletena dijela. TIMELess donosi metodologiju Studije nastavnog sata (Lesson Study) koja potiče iz Japana i ima stoljetnu tradiciju, a danas je sve prisutnija diljem svijeta kao jedan od najsnažnijih oblika stručnog usavršavanja nastavnika. U TIME^2 ideja je učiniti dizajn inovativnih nastavnih materijala transparentnijim i pružiti praktične savjete na temelju kojih bi nastavnici samostalno mogli kreirati nove materijale prateći principe postavljene u projektu MERIA. Partnerskom timu pridružio se veći broj škola u kojima su nastavnici okupljeni u timove dizajnirali nove scenarije, provodili istraživanja i pripremili izvještaje. Uz te materijale, u sklopu projekta je objavljen TIMELess kratki vodič u Studiju nastavnog sata, TIME^2 zbirku principa za dizajn IUNM, te TIME Vodič za radionice. Obzirom na pandemiju, kreirani su i video materijali kojima se široj publici ilustriraju glavne ideje projekta. Projekt traje od 2019. do 2022. godine. Dodatne informacije dostupne na stranici: https://time-project.math.hr/.