Obavijest o smrti doc. dr. sc. Petra Javora

U subotu, 10. prosinca 2022. godine u 89. godini života preminuo je doc. dr. sc. Petar Javor, umirovljeni nastavnik Zavoda za primijenjenu matematiku Fakulteta elektrotehnike i računarstva.

Docent Petar Javor (rođen 1. studenog 1934. u Krnjeuši kraj Petrovca, BIH) studirao je na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu (odsjek matematika i fizika) i diplomirao 1958. godine. Na istom fakultetu magistrirao je 1965. i doktorirao 1970. godine u području funkcionalnih jednadžbi. Asistent na ETF-u postao je 1960., a docent 1971. godine. Akademske godine 1966./1967. i 1967./1968. boravio je i predavao na University of Florida, USA. Godine 2000. odlazi u mirovinu. Aktivno se bavio slikanjem pa je tako bio izlagač na 14 FER-ovih izložbi.

Docent Petar Javor posebno je bio posvećen pedagoško-obrazovnom radu. Bio je studentima omiljeni nastavnik temeljnih matematičkih kolegija. Objavio je tri znanstvena rada prema AMS-ovoj bazi, desetak stručnih radova i više srednjoškolskih udžbenika iz matematike, a od velike važnosti je niz njegovih kvalitetnih sveučilišnih udžbenika i zbirki zadataka iz matematičke analize.

Akademske godine 1990./91. i 1991./92. obnašao je dužnost prodekana za nastavu. U više navrata je bio predstojnik ZPM-a. Bio je dugogodišnji predsjednik Povjerenstva za upise novih studenata. Za svoj predani nastavni rad i doprinos fakultetu dobio je zlatnu plaketu “Josip Lončar”.

Posljednji ispraćaj profesora Petra Javora održat će se u četvrtak, 15. prosinca 2022. godine, u 13:20u krematoriju na Mirogoju.