Drugo sinkrono online stručno-metodičko predavanje u 2022. godini

Stručna sekcija HMD-a nastavlja s organiziranjem sinkronih online stručno-metodičkih predavanja za svoje članove i sve zainteresirane nastavnike.

Drugo predavanje u 2022. godini održat će se u petak, 1. srpnja 2022., u 17:00 sati putem platforme Zoom.

Predavanje pod nazivom

Razumijevanje osnovnih vektorskih pojmova u različitim kontekstima

održat će izv. prof. dr. sc. Ana Sušacizvanredna profesorica s Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu.

Za praćenje predavanja obavezna je prethodna prijava najkasnije do srijede, 29. lipnja 2022., u 17:00 sati. Prijaviti se možete ovdje. Naknadne prijave nisu moguće.

Svi pravovremeno prijavljeni nastavnici će najkasnije do četvrtka, 30. lipnja 2022., u 17:00 sati na svoje e-adrese navedene prilikom prijave dobiti poveznicu na virtualnu učionicu putem koje će moći pratiti predavanje. Predavanje i popratna diskusija poslije predavanja neće biti snimani.

Planirani sažetak predavanja:

Mnoge fizičke veličine su vektori pa je primjena osnovnih pojmova i operacija s vektorima nužna u nastavi fizike i brojnih tehničkih predmeta. Na predavanju će se prikazati rezultati istraživanja razumijevanja vektora kod učenika i studenata. Posebno će se analizirati uloga konteksta iz matematike ili fizike na rezultate testiranja. Ukazat će se na najčešće učeničke i studentske poteškoće s vektorima i predložiti aktivnosti koje mogu pomoći studentima u boljem razumijevanju vektora u matematici i njihovoj primjeni u fizici.

Životopis predavača izv. prof. dr. sc. Ane Sušac:

Ana Sušac izvanredna je profesorica iz područja prirodnih znanosti, polja fizike na Sveučilištu u Zagrebu. Na Fakultetu elektrotehnike i računarstva predaje uvodne kolegije iz fizike na preddiplomskom studiju te izborne kolegije na višim godinama preddiplomskog i diplomskog studija. Njezini su znanstveni interesi usmjereni na edukacijsku fiziku i edukacijsku neuroznanost. Proučava konceptualno razumijevanje fizike na srednjoškolskoj i sveučilišnoj razini te ulogu matematike u nastavi fizike. Uz standardne edukacijske metode istraživanja, koristi mjerenje pokreta očiju i metode za funkcionalno oslikavanje mozga.